söndag 6 februari 2011

en dag med kissie !

Tja.. vad säger man.  hon va väl snäll..

Nä men vi åkte upp till STHLM och badade i havet och bastade med några tjejer till,
Kissie var jätte snäll och skit rolig, inte snobbig alls.
Vi stack in på white room och festade sönder, Hon sprang på sitt rosa löpband tills hon däckade.?!
jag hade med mig min hund (Tigo)
för vi vågade inte gå genom sthlm själva, jag band fast honom utanför white room så länge.
efter några timmars skumpa drickande och massa drinkar går jag ut för att kolla till Tigo..
HAN ÄR VÄCK!!!

Jag börjar stor böla och springer in till Kissie, då gråter hon också och säger senare:
- Det är inte bra att gråta, man får sådana fula påsar under ögonen och sminket försvinner..
-HHJJAA WÄÄÄHHHH!! :'(

Då vaknar jag stor bölandes.. Såklart var allt en dröm.. (phhhuu)
1. varför skulle jag vilja umgås med Kissie??
2. Jag hade nog inte tagit med Tigo till sthlm..
3. definitivt inte bundit fast honom utanför White Room???!

Jag har vaknat bölandes 3 gånger vad jag kan komma ihåg..
och allt handlar om djur!

1. Jag sa JA till att bulta min gamle ponny (Laban) i huvudet ( skjuta honom i huvudet typ)
2. Jag sa ja till att tömma honom på blod
3. Tigo försvann i stora sthlm.

Undra om jag är djurvän?!
(tigo och jag på jul-afton)


En annan dröm jag också hade inatt var att jag och Jojo hade tagit studenten och vi skulle över till DK Köpenhamn och festa loss..
Vi tog flygplan dit och på planet kom jag på att jag både glömt trosor, strumpor och bara hade linne och shorts på mig. Men så skulle vi fira iaf..
Så vi går där på flygplatsen i KPHMN och skuttar runder och sjunger som i linas sommarvisa(tror jag den heter) skit kul hade vi iaf.<3
 Det blev aldrig något supande för då ringde Emma och väckte mig -_-

(bild sedan 9an,jag&jojo)flipp

1 kommentar:

  1. HAHAHHAHA du är crazy. Ja, kul hade vi säkerligen haft :D <3

    SvaraRadera